SZKOLENIE: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PRACY Czyli, jak wreszcie dobrze rozumieć i być dobrze zrozumianym Czego dowiesz się w trakcie szkolenia? Jak prowadzić każdą rozmowę tak, by w pełni wypowiedzieć to, na czym ci zależy i zostać zrozumianymJak się przygotować do ważnych, kluczowych rozmówJak przekazywać trudne informacjeJak budować dobre relacje w zespole Czego dowiesz się w trakcie szkolenia? Jak prowadzić każdą rozmowę tak, by w pełni wypowiedzieć to, na czym ci zależy i zostać zrozumianymJak się przygotować do ważnych, kluczowych rozmówJak przekazywać trudne informacjeJak budować dobre relacje w zespole PROGRAM SZKOLENIA 1. Zasady dobrej i skutecznej komunikacji w biznesie Formy wyrażania się i definiowanie Komunikacja w oparciu o budowaną odpowiedzialność Najczęstsze kłopoty, problemy w komunikacji biznesowej i rozwiązywanie ich 2. Dobre praktyki w komunikacji Aktywne słuchanie – klucz do skutecznej komunikacji Zalecenia dla komunikacji z przełożonymi Zalecenia dla komunikacji ze swoim zespołem 3. Komunikacja na mistrzowskim poziomie Włączenie wewnętrznego obserwatora, który w 100% słucha rozmówcyEdukacyjna bajka 4. Ćwiczenia Skuteczne dopracowywanie swoich wypowiedzi poprzez ćwiczenia indywidualne i grupowe Feedback trenera z sugestiami zmiany sposobu wypowiedzi Bonusy Certyfikat ukończenia szkoleniaRabat na indywidualne konsultacje z trenerem Opcja za dodatkową wyceną Indywidualnie namalowany obraz edukacyjny do pracy z komunikacją Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj o wycenę szkolenia KONTAKT